Głogów

Komentarze

  1. Witam,
    Będąc w Lesie podczas Ploggingu odnalazłem Państwa
    zabawę i myślałem że to śmieci których ktoś zapomniał.
    Odnalazłem również lornetkę w pobliżu tego miejsca.
    Nie wiedziałem że jest to jakaś zabawa edukacyjna lub
    nagle nie domyśliłem się będąc pod wpływem pewnych
    emocji podczas sprzątania Lasu . Sprawdziłem dziś QR Core
    który wisiał na drzewie a drugi leżał na ziemi w okolicy
    były porozrzucane kartki w niechlujny sposób i
    postanowiłem je zabrać do wyrzucenia jeśli będę w najbliższym czasie w tym Lesie to przyniosę lornetkę w
    miejsce w którym ją zastałem.
    Przepraszam nie rozumiem takiej zabawy, ale jeśli ktoś
    rozkleja taśmy na drzewach w foliowych koszulkach a tym
    samym śmieci w Lesie bo wszystko się zerwało od wiatru
    no to nie wiem jak mam to akceptować.
    musicie sobie Państwo od nowa założyć
    wskazówki i kartki w danym miejscu ponieważ tamte w
    większości uległy zniszczeniu i leżały na Ziemi zabrałem z Lasu i wyrzuciłem.
    Ewentualny kontakt do mnie na maila
    arkadyoosh@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz